Τρόποι πληρωμής: 

  1. Αντικαταβολή.  Μπορείτε να πληρώσετε τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας στην πόρτα σας. Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στο 1,50€ για αγορές μικρότερες των 15,00€.

    Το κόστος αντικαταβολής για παραγγελίες άνω των 15€, είναι ΔΩΡΕΑΝ .



  2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να κάνετε κατάθεση το σύνολο της παραγγελίας σας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:

  3. ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
    ΙΒΑΝ GR4001103590000035944097605

    ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    ΙΒΑΝ:  GR6001724060005406031815201

    ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK
    ΙΒΑΝ:  GR2901404000400002320003869

    ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
    ΙΒΑΝ:  GR2602603700000960200446043


    Δικαιούχος: ΣΙΧΛΙΜΙΡΗ Π. ΣΙΧΛΙΜΙΡΗ Χ. Ο.Ε.


    1. Πληρωμή με κάρτα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα (όλων των τραπεζών), μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της Alphabank. Δωρεάν ΔΟΣΕΙΣ με πιστωτική: για αγορές άνω των 200€ έως και 3 άτοκες δόσεις.
    2. Παραλαβή από το κατάστημα. Σε περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας, μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή με μετρητά ή με κάρτα.


        Αποστολές, Χρόνοι παράδοσης και ενημέρωσης, Επιστροφές & Χρεώσεις Μεταφορικών: 

      Οι αποστολές γίνονται με το δίκτυο της ACS Courier, σε όλη την Ελλάδα. Αποστολές εκτός Ελλάδας δεν πραγματοποιούνται.

      Το κόστος αποστολής για παραγγελίες έως 15,00€ ανέρχεται στα 1,90€ για όλα τα προϊόντα.

      Το κόστος αποστολής για όλες τις παραγγελίες άνω των 15,00€ είναι ΔΩΡΕΑΝ.

      Οι παραγγελίες, αναλόγως την αναγραφόμενη διαθεσιμότητα, παραδίδονται εντός 1-4 εργάσιμων ημερών.
      Παραδόσεις γίνονται και το Σάββατο με την επιπλέον χρέωση που ορίζει η Courier (€2,50).


      Τα μεγαλύτερα δέματα αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία τα οποία παραδίδονται κανονικά στην διεύθυνση του πελάτη.  Στα νησιά του Αιγαίου, εκτός από Λέσβο και Ηράκλειο Κρήτης, η είσπραξη αντικαταβολής για ογκώδη δέματα δεν είναι δυνατή. Σε αυτή την περίπτωση, η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για την εύρεση της καλύτερης δυνατόν λύσης.


      Προσοχή! Η μεταφορική για τα ογκώδη δέματα έχει υποχρέωση παράδοσης των δεμάτων μέχρι την είσοδο του οποιουδήποτε κτιρίου. Η παράδοση δεμάτων από εκεί και πέρα αποτελεί εξυπηρέτηση και όχι υποχρέωση. 


      Για παραγγελίες από το εξωτερικό τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.


      Κατόπιν αιτήσεως του πελάτη, είναι δυνατή η αποστολή και επιστροφή ογκώδη αντικειμένων με εταιρία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή τα επιπλέον μεταφορικά βαρύνουν τον πελάτη και καθορίζονται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της εταιρείας courier, και επικοινωνούνται στον πελάτη κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρία μας.


      ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν εκτελούνται παραγγελίες με μή έγκυρα/λάθος τηλέφωνα και διευθύνσεις, ή όταν τα δηλωμένα στοιχεία έχουν απόκλιση μεταξύ τους. Σε περιπτώσεις που δηλώνονται μή έγκυρα / λάθος τηλέφωνα ή διευθύνσεις στην φόρμα υποβολής στοιχείων, η εταιρεία θα προσπαθήσει να ζητήσει τα σωστά στοιχεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παραγγελία δεν μπαίνει σε επεξεργασία και οι ενδεικτικοί χρόνοι παράδοσης μεταβάλλονται ανάλογα. Εάν δεν προσκομιστούν τα σωστά στοιχεία από τον πελάτη, η παραγγελία δεν μπορεί να εκτελεστεί και κατά συνέπειαν ακυρώνεται αυτόματα. 


         Δικαίωμα υπαναχώρησης από τον πελάτη

      Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή, το Tres Joli , διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

      Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.


      Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψτε κάποιο προϊόν, χρεώνεστε τα έξοδα της επιστροφής τα οποία καθορίζονται στα €4,00. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με την οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία σας βολεύει, ή κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρεία του καταστήματος. Η επιστροφή γίνεται δεκτή μετά από έλεγχο της αρτιότητας του προϊόντος. Σε περίπτωση που το δέμα έχει μεγάλο όγκο (άνω των 4 ογκομετρικών κιλών), τα έξοδα επιστροφής είναι μεγαλύτερα (αυξάνονται ανά ογκομετρικό κιλό) και καθορίζονται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.


      Δεν επιτρέπεται η επιστροφή προϊόντων, έστω και ελαττωματικών, χωρίς να έχει προηγηθεί έγκριση από το κατάστημα. Εάν ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό προϊόν, θα του ζητηθεί πρώτα σχετική φωτογραφία ή/και βίντεο που να δείχνει το ελάττωμα. Έπειτα δίδονται οι σχετικές οδηγίες επιστροφής από το κατάστημα.


      Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων (π.χ. επειδή δεν αρέσει το προϊόν), πρέπει το προϊόν να έχει επιστραφεί σε άρτια κατάσταση στην αρχική του συσκευασία. Η συσκευασία δεν πρέπει να έχει υποστεί φθορές κατά την διάρκεια της επιστροφής. Παρακαλούμε ο πελάτης να φροντίσει να συσκευάσει το προϊόν όσο καλύτερα μπορεί, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα του δοθούν από υπάλληλο του καταστήματος. Σε περίπτωση φθοράς της εξωτερικής συσκευασίας το προϊόν θα πρέπει να πουληθεί σαν εκθεσιακό από το κατάστημα, που συνεπάγεται μια μείωση της αξίας του προϊόντος  της τάξεως -20% έως -30%. 


      Κατά την διάρκεια της επιστροφής του προϊόντος από τον πελάτη στο κατάστημα το προϊόν ταξιδεύει με ευθύνη του πελάτη. Αυτό σημαίνει πως ευθύνεται ο ίδιος για την οποιαδήποτε φθορά που μπορεί να υποστεί το προϊόν κατά την διάρκεια της επιστροφής. Η ενδεχόμενη μειωμένη αξία του προϊόντος συμψηφίζεται με την αξία της αλλαγής ή της επιστροφής χρημάτων. Σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε τους όρους ασφάλισης της μεταφορικής με την οποία επιλέγετε να επιστρέψτε τα προϊόντα σας.


      Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί. Όταν ένα προϊόν εμφανίζεται 'κατόπιν παραγγελίας', το προϊόν πρέπει να ζητηθεί και εάν διαθέσιμο, να παραγγελθεί από την εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση ο χρόνος παράδοσης είναι αόριστος και ο χρόνος παράδοσης δεν είναι σίγουρος. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο πελάτης κατά περίπτωση και το συντομότερο δυνατόν ενημερώνεται το αργότερο εντός 14 ημερών για το πότε θα παραλάβει.


      Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα στο προϊόν κατά την παραλαβή ή εντός 30 ημερών κατόπιν της παραλαβής και ο πελάτης χρειαστεί να επικαλεστεί την εγγύηση για επισκευή ή αντικατάσταση, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν το κατάστημα. Μετά από 30 μέρες τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.


      *Κατόπιν αιτήσεως του πελάτη, είναι δυνατή η αποστολή και επιστροφή ογκώδη αντικειμένων με εταιρία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά βαρύνουν τον πελάτη και καθορίζονται κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρία μας.

      *ΠΡΟΣΟΧΗ! Παρακαλούμε να μην παραλαμβάνετε δέματα που φαίνονται να έχουν αλλοιωθεί, δηλαδή να έχουν ανοιχτεί, να είναι σπασμένα, κλπ. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εφόσον παραλάβετε το δέμα ενώ έχει αλλοιωθεί θα πρέπει να ζητήσετε αποζημίωση από την Courier.


      Η εγκατάσταση επίπλων, καθισμάτων αυτοκινήτου κλπ. είναι δωρεάν στην πόλη των Ιωαννίνων και την περιφέρειά της.

      Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας, ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση. Η ικανοποίηση των πελατών μας είναι το πρώτο μας μέλημα.


      Οι όροι χρήσης, όπως και η τιμολογιακή πολιτική, μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή χωρίς καμία προειδοποίηση.